tirsdag den 4. juni 2013

Summer Night City

 Summer Night City

Sad lige og lyttede til Abbas gamle sang, "Summer Night City". Så jeg lod mig lige inspirerer af titlen og lavede en lille mode collage af nogle outfits jeg godt kunne tænke mig at bære denne sommer. Sommeren er helt sikkert min yndlings årstid når det kommer til tøj, så kan man nemlig tage lette kjoler på og lade jakken blive derhjemme. Jeg håber virkelig at jeg kan komme ud at bade snart, jeg savner sådan duften af saltvand i mit hår og solcreme på mine ben. Hope you like it! xx

10 kommentarer:

  1. Er vild med det første outfit!:)

    Sidsejosefine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også, det er så girly hehe :)

      Slet
  2. Fede shorts!

    Lightusup.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes du ikke? Ville ønske at de var mine.

      Slet
  3. Held og lykke med din blog, og dine fremtidige indlæg!

    http://emiliesdagbog.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild outfit nr. 2 og 3 (:

    http://nannalowthomsen.blogspot.dk/

    SvarSlet